27 Ocak 2014 Pazartesi

Kırmızı Cupcake

Kırmızı her zaman aşkın rengi olarak tanımlanmış. Ait olduğu kişi onu rezil de eder, vezir de... O yüzden çaktırmadan kendisine uzaktan bakılır, vücutta hayat bulsun istenir amma velakin bir taraftan da ahkam kesilir: "Ben kırmızıyı sevmem, çok iddialı...". Bakınız duygusal boyutunda karşılığına "Aşık olmam, olmak istemiyorum...". Taa ki...
Ben kırmızıyı değil, kırmızı gelip beni bulana kadar. Aldım kabul ettim. Şimdi o kırmızının içine şeker, un, yumurta koydum. Kalıplara paylaştırdım. Isındıkça büyüdüler, küçük olan kalıplarından dışarı çıktılar. Ve şimdi bu lezzetli kırmızılar karşınızda;
Malzemeler:
-1 su bardağı un
-1,5 tatlı kaşığı kabartma tozu
-1/8 tatlı kaşığı tuz
-5 yemek kaşığı margarin (oda sıcaklığında)
-3/4 su bardağı toz şeker
-1 adet yumurta
-3/4 su bardağı süt
-1 tatlı kaşığı vanilya aroması
-Kırmızı gıda boyası

Yapılışı:
Fırını 180 derecede ısıtıyoruz. Oda sıcaklığında yumuşamış olan margarini, mikser ile çırpıp ve üzerine şeker ilave ediyoruz ve çırpmaya devam ediyoruz. İçine yumurta ekleyip iyice karıştırıyoruz. Başka bir kapta vanilya aroması, süt ve kırmızı gıda boyasını karıştırıyoruz. Un, tuz, hamur kabartma tozunu birlikte eliyoruz. 3 parti halinde kurular, aralarda 2 parti halinde yaş karışımlar; mikser çırpma işlemine devam ederken ilave ediyoruz. Sıralama: "Kuru - Yaş - Kuru - Yaş - Kuru" olacaktır. Hazırlanan hamuru cupcake kalıplarına paylaştırıyoruz. Fırında yaklaşık 15-18 dakika boyunca pişiriyoruz. Hazırlanan cupcakeleri süslemek için arzu ettiğiniz kremayı kullanabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder